Nye ledige jobs

Hold dig orienteret på hjemmesiderne:

www.musikskolens-nyhedstjeneste.dk   
Venlig hilsen DAMUKO - dansk musikskole konsulenttjeneste ved Per Johannesson


 

Faxe Musikskole søger administrativ medarbejder.

Vi søger en administrativ medarbejder, som kan tiltræde hurtigst muligt.
Stillingen er på cirka 25 timer per uge i 41 uger per år. Arbejdstiden er typisk fra kl. 10-16. Deltagelse i aftenarrangementer er aktuelt ca. én gang om måneden.

Vi tilbyder et spændende og afvekslende job og forventer, at du er selvstændig, kommunikativ, udadvendt og serviceminded. Samtidig er det vigtigt, at du kan lide at navigere i en omskiftelig og til tider turbulent hverdag.

Dine arbejdsopgaver kommer primært til at bestå af:

  • Elevadministration, arkivering, journalisering og telefonbetjening
  • Vedligeholdelse af hjemmeside, Facebook side, fotos og anden PR
  • Ansvar for musikskolens instrumentbeholdning (ind-/udlån, opmærkning/kategorisering)
  • Praktiske opgaver i huset i forbindelse med den daglige drift
  • Opgaver ved musikarrangementer
  • Koordinator for vores ”Ud at spille”-gruppe og ”Åben musikskole”
  • Samarbejde med vores forældre og andre interessentgrupper

Musikskolens administration holder til i musikskolens hus i Haslev, Præstevænget 23 og Gl. Strandvej 12 i Faxe. Vi har musikskoleundervisning på disse to adresser, samt på folkeskoler i kommunen. Musikskolen har ca. 300 elever og 13 lærere.

Hovedarbejdspladsen vil blive Haslev, men der vil også være brug for at løse opgave i Faxe. Det vil derfor være en fordel at have kørekort.

Du kan få mere information om stillingen ved at ringe til musikskoleleder Svend Pedersen på telefon 30 84 30 04. eller administrativ medarbejder Vivi Larsen på telefon 5620 3822

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Lønniveauet vil matche dine kvalifikationer. Børneattest indhentes inden ansættelse.

Ansøgningsfrist: 24. januar - Ansættelsessamtaler: Mandag den 27. januar


 

Teknisk servicemedarbejder søges til Ringkøbing-Skjern Kulturcenter

Har du teknisk flair og måske interesse for lyd og lys? Brænder du for god kundeservice, og kunne du sætte en ære i at skabe de bedste rammer for Ringkøbing-Skjern Kulturcenters gæster, så er det dig vi søger?

Vi søger en medarbejder som:

  • har teknisk-/håndværker-flair
  • har lyst til at være en del af et teknisk serviceteam, hvor klargøring til events, vedligeholdelsesopgaver, kundeservice, værtskab og god atmosfære er nøgleordet
  • er smilende, fleksibel, ansvarsfuld og har et højt fagligt niveau
  • formår at holde hovedet koldt og bevare overblikket – også når det går stærkt
  • kan koordinere større arrangementer
  • har højt serviceniveau til såvel små som store kunder
  • har lyst til at indgå i dygtigt team, hvor der arbejdes seriøst, men med plads til smil
  • ser muligheder og har lyst til og mod på at være med til at udvikle teknisk afdeling
  • tager naturligt ejerskab og kommunikerer godt med både kolleger, gæster og leverandører
  • trives med at arbejde et sted hvor fleksibilitet går begge veje
  • har lyst til at arbejde 37 timer i gennemsnit pr. uge. Der vil være en fast aftenvagt ugentlig, hver 4. weekend og hver 4. fredag samt en fast ugentlig fridag

 

Vi tilbyder:

  • job i et moderne center i udvikling
  • en selvstændig stilling, hvor du sammen med centrets øvrige medarbejdere skaber unikke resultater
  • et godt arbejdsmiljø med mange gode kollegaer
  • spændende arbejdsopgaver med god afveksling
  • gode personalegoder i centret og madordning

 

Ansøgning og kontakt:

JKS varetager rekrutteringsprocessen for Ringkøbing-Skjern Kulturcenter og er du interesseret i denne spændende stilling, så send os din ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst mulig via ”Søg stillingen” nedenfor.  
Ansøgninger behandles løbende efter nytår. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teknisk chef hos Ringkøbing-Skjern KulturcenterTommy Stefansen på M: 7170 1840 eller afdelingschef hos JKS Anette Aarup Skyttegaard på T: 96 750 752.


 

Sekretær til Lyngby-Taarbæk Musik- og Billedskole

Vil du være med til at give mere end 1600 børn og unge et meningsfuldt fritidsliv med musik og billedkunst?
Så er du måske musikskolens nye administrative medarbejder og nøgleperson i forhold til musikskolens mange brugere, lærere og samarbejdspartnere.
Lyngby-Taarbæk Musik- og Billedskole er en af landets store musikskoler med 1600 elever og 35 engagerede lærere. Undervisningen foregår i 3 egne centre samt på alle kommunens skoler. Vi har en stor berøringsflade både inden og uden for kommunen og har foruden musikundervisning også en billedkunstafdeling på Sophienholm.
Musikskolens administration består af to administrative medarbejdere på deltid, en kulturmedarbejder, en souschef og en leder.
Vi er en lille administration, hvor opgaverne ofte løses i samarbejde og jævnligt skifter hænder undervejs.
Arbejdsopgaver:
I driften af et musik-og billedskoletilbud er der stor variation i opgaverne alt efter tidspunktet på året.
I foråret skal alle elevtilmeldinger behandles og den kommende sæson skal på plads. I vinterhalvåret tilrettelægges nye undervisningstilbud og der skal løbende kommunikeres med vores mange brugere og samarbejdspartnere.
De personaleadministrative opgaver kører sideløbende med sæsonens opgaveudsving.
På musikskolens kontor er vi fysisk langt fra vores brugere – og de primære kommunikationsformer er telefon og mail med få personlige henvendelser.
Din rolle er at besvare henvendelser, og du vil derudover primært skulle tage dig af elevadministration, kontakt til vikarer samt generelle administrative opgaver.
Du skal desuden være klar til at tage dig af opgaver, der løbende opstår i en administration for 1600 elever og 35 lærere på mange forskellige lokationer.
Vi leder efter dig, der
- har en uddannelse inden for det administrative område
- har erfaring fra en lignende stilling
- er serviceminded, imødekommende, nysgerrig og møder Musik- og Billedskolens brugere positivt og professionelt - også på de travle dag
- aktivt søger dialogen og er god til at kommunikere præcist med mange forskellige mennesker både i skrift og tale – og nogle gange på engelsk
- holder af en arbejdsdag med stor variation i arbejdsopgaverne
- er god til at koordinere og strukturere – og følge til dørs
- kan arbejde selvstændigt og målrettet og samtidig er en stærk hold-spiller, der kan lide at løse opgaver i samarbejde med dine kollegaer
- kan bevare roen og overblikket
- er optaget af løbende at udvikle drift og brug af it-løsninger og arbejder hjemmevant i Microsoft Office-pakken – herunder Excel. Det vil være en fordel, hvis du også har erfaring med Speed-Admin.
Vi lægger desuden vægt på, at du har lyst til at indgå aktivt i et tæt administrativt arbejdsfællesskab, hvor humor er en vigtig del af dagligdagen
Derfor skal du vælge os:
Vi tilbyder et spændende og alsidigt job med stor variation i arbejdsopgaverne i et dynamisk og kreativt miljø med mange engagerede kollegaer.
Vi er åbne og nysgerrige i vores tilgang. Vi har et tæt samarbejde med de øvrige kulturinstitutioner i kommunen og lægger desuden stor vægt på samarbejde over kommunegrænsen f.eks. med vores nabo-musikskoler.
Arbejdstid: Stillingen er på 32/37 timer som udgangspunkt fordelt på alle ugens fem dage.

Lyngby-Taarbæk Kommune - 2800 Kongens Lyngby
Souschef - Astrid Breinholdt
Hovednummer: 45973659 - Arbejde direkte: 45973660 - asbr@ltk.dk


 

Overskrift 1

Vil du have en provokation som kan sætte nye tanker og udviklinger igang i din musikskole - så kontakt damuko@damuko.dk - www.damuko.dk  

Ring og få et godt tilbud.